Op naar Vietnam - Reisverslag uit Landsmeer, Nederland van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu Op naar Vietnam - Reisverslag uit Landsmeer, Nederland van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu

Op naar Vietnam

Door: Margreet & Henk

Blijf op de hoogte en volg Margreet en Henk

21 Juli 2008 | Nederland, Landsmeer

We hebben eindelijk de 17 daagse fietsreis Zuid-Vietnam geboekt bij
www.djoser.nl afgelopen Zaterdag 19 juli 2008.

Fietsvakantie Vietnam, 17 dagen
In de bedrijvige Mekongdelta wisselen suikerriet-, kokosnoten- en fruitplantages de groene rijstvelden af. De ‘rijstschuur van Vietnam’ is overwegend vlak en laat zich prima per fiets ontdekken. Je rijdt door dorpen, steekt rivierarmen over met veerboten en ontmoet praatgrage deltabewoners. Tot besluit strijken we neer aan het prachtige strand van Mui Ne.

Reisschema
17.aankomst Amsterdam

• 21 Juli 2008 - 14:08

Harma:

Lieverds, wat een geweldig voornemen. Mijn fiets heeft wel banden, maar ik heb niet zo'n goede band met mijn fiets om 17 dagen te gaan fietsen. De voorpret is vast al heerlijk. Ik kan niet wachten op de verhalen en foto's. Liefs van de familie uut Beem.

• 25 Juli 2008 - 06:58

Ed:

zo, gevonden, lijkt me geweldig dat fietsen, vergeet je geen doosje samson mee te nemen? en denk om de mijnen he!

• 08 Augustus 2008 - 20:12

Hans:

Ben net terug van Ameland was ook een hele onderneming.....(hahaha)
    Geniet van de voorpret
    en mocht je zeker heen gaan geniet van het moment.