Fort Lauderdale-Naples-Everglades-Dolphin Mall - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu Fort Lauderdale-Naples-Everglades-Dolphin Mall - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu

Fort Lauderdale-Naples-Everglades-Dolphin Mall

Door: Margreet & Henk

Blijf op de hoogte en volg Margreet en Henk

29 November 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

We zijn van Dolphin Mall naar Fort Lauderdale gereden en hebben daar drie nachten door gebracht.
Lekker rondgereden en de eerste dag hebben we gekozen voor Museum over vissen waar de mannen en vrouwen de grootste vissen hebben laten noteren die ze gevangen hebben. Was erg leuk vooral ook omdat daarnaast weer een ProBass was. Leuk voor Henk. De tweede dag hebben we lekker aan het strand gelegen.

We gaan weer verder door de everglades en dan naar Naples.
We zijn in Naples aangekomen het is een een prachtige stad vooral het historische gedeelte. We hebben daar een Motel gezocht voor twee nachten. Het is hier een prachtige rustige omgeving met mooie huizen.
Bij terugkomst in ons Motel Mariner zijn we nog even naar het strand gegaan en de pier waarvan je mag vissen zonder een vergunning. Neen Henk heeft niet gevist maar wel gekeken. De laatste avond heb ik nog de ondergaande zon gefotografeerd en de dolfijnen proberen vast te leggen. Het was weer een mooie ervaring om mee te maken.

Na twee nachten in het Motel te zijn geweest gaan we door de Everglades terug naar Fort Lauderdale.
We zijn toch maar om het niet af te leren met een airboot een half uurtje de glades in geweest en daarna een indiaans dorp bekeken.
Goed voor de algemene ontwikkeling zal maar zeggen. (zie foto's)

Het is vandaag Dark Friday de dag na Thanksgiving. Dan gaan de Amerikanen allemaal inkopen doen omdat er in de winkels de sale aan de gang is van 30% tot en met 70% van de prijs.
Het is een mierenhoop bij alle winkels. We zijn echt gek dat we nogmaals een keer langs de Mall zijn gegaan. We hebben er wel even gegeten en een heerlijke Mojito gedronken.

• 29 November 2008 - 15:36

Monica :

wat een mooie foto s zitten erbij, alleen jij moet er ook nog op margreet, leuk te lezen wat jullie doen.Ik wens jullie verder een hele fijne vakantie. groetjes uit het koude amsterdam

• 01 December 2008 - 12:10

Mieke:

Mooooie foto's! ! !
    Leuk dat jij ook eens op de foto, al is het alleen met je naam HA HA.
    Ik kijk al uit naar alle verhalen die je gaat vertellen als je weer met de bus gaat. Nog veel plezier hoor
    Doei Mieke

• 01 December 2008 - 21:17

M&D:

Hoi Vakantiegangers, jullie zien er zeer ontspannen uit. We kijken uit naar jullie verhalen, maar dan wel onder het genot van een wijntje.

Groeten en nog veel plezier.
    M&D