Little Inn aan de zee - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu Little Inn aan de zee - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu

Little Inn aan de zee

Door: Margreet & Henk

Blijf op de hoogte en volg Margreet en Henk

02 December 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo hier nog even de laatste updates. Eergisteren zijn we naar de Flamingo Gardens geweest. Een opvanghuis voor diverse dieren. Dieren die zijn aangereden of gewoon op straat gezet. Maar ik heb het dan wel over wilde dieren. Bijvoobeeld een Bobkat, Panter, etc. Het park is erg leuk opgezet door de stichting die het beheerd.

Weer leuke fotos gemaakt die kan ik alleen nu niet meer oploaden omdat ik de 100 ben overschreden.

Gisteren zijn we naar het Sea Aquariom van Miami geweest. Het lijkt heel wat en ze moeten volgens de brochure de grootste zijn in de wereld maar daar hebben we onze twijfels over.
Ze hebben een leuk programma in elkaar gedraaid om je niet te vervelen en je aandacht vast te houden. Dat vindt ik erg goed. Heb foto's gemaakt en ze zijn erg leuk geworden.

Vandaag vliegen we terug naar Nederland en zal ik jullie daar weer spreken. Misschien dat ik dan nog aan de geintresseerde de foto's kan laten zien.

We zien jullie woensdag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Margreet en Henk

Rondreis met Djoser naar Suriname

Actief sinds 21 Juli 2008
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 52192

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 22 Februari 2014

Thailand onderweg met famile en vrienden

02 November 2010 - 21 November 2010

Rondreis met Djoser naar Suriname

04 Augustus 2009 - 24 Augustus 2009

Noord Italië

16 November 2008 - 02 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: