Little Inn aan de zee - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu Little Inn aan de zee - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu

Little Inn aan de zee

Door: Margreet & Henk

Blijf op de hoogte en volg Margreet en Henk

02 December 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo hier nog even de laatste updates. Eergisteren zijn we naar de Flamingo Gardens geweest. Een opvanghuis voor diverse dieren. Dieren die zijn aangereden of gewoon op straat gezet. Maar ik heb het dan wel over wilde dieren. Bijvoobeeld een Bobkat, Panter, etc. Het park is erg leuk opgezet door de stichting die het beheerd.

Weer leuke fotos gemaakt die kan ik alleen nu niet meer oploaden omdat ik de 100 ben overschreden.

Gisteren zijn we naar het Sea Aquariom van Miami geweest. Het lijkt heel wat en ze moeten volgens de brochure de grootste zijn in de wereld maar daar hebben we onze twijfels over.
Ze hebben een leuk programma in elkaar gedraaid om je niet te vervelen en je aandacht vast te houden. Dat vindt ik erg goed. Heb foto's gemaakt en ze zijn erg leuk geworden.

Vandaag vliegen we terug naar Nederland en zal ik jullie daar weer spreken. Misschien dat ik dan nog aan de geintresseerde de foto's kan laten zien.

We zien jullie woensdag.