Trevisio - Park Hotel Bolognese Villa Pace - Reisverslag uit Landsmeer, Nederland van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu Trevisio - Park Hotel Bolognese Villa Pace - Reisverslag uit Landsmeer, Nederland van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu

Trevisio - Park Hotel Bolognese Villa Pace

Door: Margreet & Henk

Blijf op de hoogte en volg Margreet en Henk

05 Augustus 2009 | Nederland, Landsmeer

We zijn gisteren in Irschenberg beland en hebben daar geslapen in Gasthof Post. Een erg mooie omgeving.
Lekker rustig na 800 km gereden te hebben. Nu op dit moment zijn we in Trevisio in ons Hotel. Eigenlijk was het de bedoeling morgenmiddag te arriveren.Nu hebben we een dag langer voor Venetië en dat is ook mooi meegenomen.
Foto,s kan ik even niet plaatsen maar die zien jullie later wel verschijnen. Voor de mensen die ook op hyves zitten kunnen ze bekijken.
Even voor nu een kort verhaaltje en by the way we zitten in een prachtig hotel met zwembad. De kamer is voorzien van een mooie badkamer met bad, douche, wc en bidet.

• 06 Augustus 2009 - 06:32

Mieke:

Lekker dat je nog een dag hebt voor Venetie. Dat is er leuk, overdag en 's avonds.
    Mieke