Dag 6 Modena - Marenello - Reisverslag uit Rome, Italië van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu Dag 6 Modena - Marenello - Reisverslag uit Rome, Italië van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu

Dag 6 Modena - Marenello

Door: Margreet & Henk

Blijf op de hoogte en volg Margreet en Henk

14 Augustus 2009 | Italië, Rome

De volgende plek dient zich al weer aan. We hebben besloten om niet naar Modena te gaan maar naar Marenello.
Ik hoop dat ik de plaats goed schrijf.
Hier is de Ferrari fabriek een jongensdroom om eens in een Ferrari te rijden kan daar verwezenlijkt worden. Met een bestuurder als je geen rijbewijs hebt kun je 10 minuten genieten van de snelheid die de auto heeft en het kost je maar 60 euro. Henk heeft zijn jongensdroom niet in vervulling laten gaan. Hij vondt het te duur ook wel begrijpelijk. Leuk om in het museum rond te lopen en de auto's te zien waar N. Mansel en andere beroemde rijders in hebben gezeten.
Na deze ontmoeting met Ferrari zijn we terug naar ons Hotel gegaan.
Je wil niet weten hoe warm het hier is als je op pad bent. 34 graden en een heerlijke airco in de auto doet wonderen.

• 14 Augustus 2009 - 10:22

Mieke:

Wat jammer dat hij niet in een Ferrari heeft gereden....daar krijgt hij vast spijt van.
    Nou jullie zitten niet stil hé in de vakantie.
    Mieke

• 18 Augustus 2009 - 19:22

Lia:

Jullie zitten niet stil, het is schitterend daar. Lees met veel plezier je reisverslag.
    Gr. Lia

• 28 Augustus 2009 - 12:02

Mieke:

Hoe is het met jullie..?
    Maken jullie niets meer mee..?
    Wanneer ongeveer komen jullie terug?
    Dan weet ik dat ik niet meer hoef te zoeken naar jullie.
    Dag Mieke