City Tour met Steve van Jane Tours - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu City Tour met Steve van Jane Tours - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu

City Tour met Steve van Jane Tours

Door: Margreet & Henk

Blijf op de hoogte en volg Margreet en Henk

03 November 2010 | Suriname, Paramaribo

De city tour zwervend door Paramaribo langs de Jodenbreestraat, Domineestraat en richting de Waterkant en door naar Fort Zeelandia. Onder het wandelen filmt Henk en ik maak foto's. De Stad is niet echt fotogeniek maar we doen het er mee. Het is wel fijn dat alles is omgegooid want aan het einde van de rit hadden we het niet meer leuk gevonden om te fietsen en te3 wandelen. Op de terugweg van de City Tour naar het Hotel hebben we petjes, toiletpapier een twee lakens gekocht. Wat benodigdheden die we in de jungle nodig hebben.
En niet te vergeten een zaklantaarn.
Daarna zijn we een drankje gaan drinken aan de Waterkant en hebben daar nog een tijdje gekletst. Terug wandelen begon het te onweren en eindelijk te regenen. Om zeven uur gaan we met zijn allen een restaurant zoeken en heerlijke roti eten.

• 03 November 2010 - 21:23

Bertus:

Leuk hoor Greet,zo'n verslag.
    Ben benieuwd naar de foto's en filmpjes.
    Nog veel plezier daar met z,n tweetjes.
    Groetjes uit bakrakondre

• 04 November 2010 - 00:56

Familie Bedum:

Lieverds, we wensen jullie een hele fijne vakantie en volgen de verslagen. X

• 08 November 2010 - 14:10

Mieke:

Wat leuk allemaal. Misschien dat die douane wel dat je een hoge piet bent van Amsterdam. En de roti is ook niet tevergelijken.

• 12 November 2010 - 14:51

Ed:

zijn jullie in rook opgegaan? wacht met smart op jullie vakantie berichten,er is zeker geen stopcontact voor je klapdoos in de jungle he, had nu toch maar een verlengsnoertje meegenomen!hoop dat jullie genieten, we gaan het hopelijk zo soon as possible horen! ik blijf in blijde verwachting!!
    groet, have fun.

• 14 November 2010 - 18:47

Familie Bedum:

Het blijft nu wel een beetje stil vanaf de overkant. We wachten vol verwachting en een beetje spanning af op berichten. Liefs xxx

• 14 November 2010 - 21:35

Joke Halekor:

Hoi Margreet en Henk
    Het is wel wat stil aan de over kant

• 15 November 2010 - 13:56

Conchita:

Hey lieve Margreet en henk,
    Ik ben vooral nieuwsgierignaar jullie reactie, en naar de foto;s . tang boeng, genie nog van de resterende dagen. kus van Johnni en Connie

• 15 November 2010 - 19:51

Gerrie:

Ik krijg dit bericht, Pezan waar ben je nu, binnen op maandag 15 november om 20.39uur.
    Ik wilde Peter R de Vries al inschakelen.
    Waar zijn jullie in godsnaam!!!!!!!!!!!
    Ik hoop dat jullie het fantastisch hebben. Wacht met smart op jullie volgende bericht.
    Over een week of 2 ofzo.
    Groetjes en geniet samen.
    Gerrie