Paramaribo - Overbridge - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu Paramaribo - Overbridge - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu

Paramaribo - Overbridge

Door: Margreet & Henk

Blijf op de hoogte en volg Margreet en Henk

05 November 2010 | Suriname, Paramaribo

We gaan richting Overbridge en hebben een stop in Domburg. Daar hebben we boodschappen gedaan en wat gegeten. Daarna weer met de boot en stoppen bij het melaatsen eiland. Prachtige foto's en gefilmd. Nu op dit moment zitten we op Overbridge als je er vanuit gaat dat het nu 5 november is natuurlijk. We hebben heerlijk gezwommen en onze hangmatten opgehangen want daar gaan we vanavond in slapen met al onze bagage buiten onder onze hangmatten. Wel een aparte ervaring moet ik zeggen. We vonden het wel een uitdaging maar wat kan iedereen snurken.

• 15 November 2010 - 20:11

Mv Te L:

Er zit zeker geen WiFi in die hangmat!
    Ik wist dat ze achterliepen in de jungle, maar 10 dagen........