Prepaid kaart en tips - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu Prepaid kaart en tips - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu

Prepaid kaart en tips

Door: Margreet Peter

Blijf op de hoogte en volg Margreet en Henk

28 Januari 2014 | Nederland, Nederland

Net met een collega aan de telefoon gehangen. We hebben een prepaid kaart nodig in Thailand was mijn vraag. Het antwoord is dat er genoeg seven/eleven winkels zijn waar je een prepaid kaart kan lopen en ze zijn nog 24 uur per dag open. Let er wel op dat je een blaadje mee krijgt zodat je weet welk nummer je kunt gebruiken om goedkoop te bellen naar Nederland.

Nog een tip het verkeer rijd allemaal links en of er nu een zebrapad is of niet ze rijden je omver.

Aankomst op het vliegveld zorgt er voor dat er mensen op je afkomen die je een taxirit willen aanbieden. Niet doen. Beneden is er ergens een tafeltje buiten waar je een taxi kan bestellen en wacht je netjes in de rij.

De volgende tip is je kunt overal pinnen om aan geld te komen dus we nemen niets mee maar pinnen ergens bij ons hotel.