Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Margreet Peters

Blijf op de hoogte en volg Margreet en Henk

02 Februari 2014 | Thailand, Bangkok

31 januari vlogen we weg uit Nederland om 1 februari te landen in Bangkok. Nu zitten onze dagen erop in Bangkok. De eerste dag was het moeilijk omdat je dan een hele dag erbij krijgt.

We hebben niets gemerkt van de voorbereidingen op de verkiezingen, dat ging allemaal goed. We hebben de gehele dag geslenterd in Bangkok.
We overnachten 2 nachten in Navalai River Resort.

02 februari: Vandaag met de boot van pier naar pier en eind-bestemming Co van Kessel bike tours de tour start om 13:00 uur. We hebben rondom het centrum van Bangkok gefietst, onderweg ben ik gevallen maar ben heel gebleven. Van de verkiezingen was er niets te merken onderweg werden we welkom geheten in Thailand. De route ging onder andere door Chinatown, bekend om zijn kleine steegjes en diverse markten. Een half uur later maken we gebruik van de Longtail boot, daar verplaatste we ons mee op de rivier inclusief onze fietsen. Ongeveer 20 minuten later gaan we verder met fietsen en worden weer gedropt met de Long Tail boot bij Co an kessel bicycle tours Een hele week in Bangkok raad ik niet aan omdat je dan de stad niet meer leuk gaat vinden en wordt het uiteindelijk saai. In ieder geval super aardige mensen die je de weg willen wijzen en hele verhalen te vertellen hebben over hun stad. Morgen gaan we verder het land in.

Speciaal voor de vrienden die ons mobiele nummer hebben gekregen hier de site voordelig bellen naar mobiel in het buitenland.

Margreet en Henk bellen in Thailand duur?
Met HalloBuitenland.nl kun je Margreet en Henk in Thailand 24 uur per dag, 7 dagen per week goedkoop bellen. Door de instructies hieronder te volgen, profiteer je gemakkelijk van een voordelig tarief.

Naar vast

Naar vast

Naar mobiel

Naar mobiel

• 02 Februari 2014 - 15:37

GertJan:

Ook nog een bezoek aan Grand Palace, Wat Pho en de tempel van de Emerald Boeddha gebracht ??

• 02 Februari 2014 - 15:41

Hans, Harma En Lianne:

Lieverds heel veel plezier en lekker genieten. We blijven jullie volgen xxx

• 02 Februari 2014 - 16:10

Nanne:

Hallo allen, nou Greet ik denk als je in Bangkok naar koninklijk paleis gaat en je daar van alles wil zien wel een dagdeel kwijt bent. De tempel Wat Pho en het Lumphini park en dan nog meer bezienswaardigheden er toch snel een week voorbij gaat.Het is natuurlijk ook wat je belangstelling heeft. Jullie hebben in ieder geval wat gezien en zo'n fietstocht is ook altijd een aanrader. Hoe is het mogelijk dat jij dan valt haha. Nog wel in de tuk tuk gezeten? Nog veel plezier en er zullen zeker nog vele mooie dagen volgen. En wij zullen jullie hier dan volgen. Xx

• 02 Februari 2014 - 20:51

Ed :

Zo te lezen zijn jullie lekker bezig, doe je wel voorzichtig met dat fietsen, je bent niet in Amsterdam hoor, anders koop je maar een paar zijwieltjes ! Wens jullie veel fun, wacht met smart op het volgende epistel, dikke knuffel van mij, geef Henk er ook maar 1, anders wordt hij jaloers :)