Naar de Art's River View Lodge - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu Naar de Art's River View Lodge - Reisverslag uit Ayutthaya, Thailand van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu

Naar de Art's River View Lodge

Door: Margreet Peters

Blijf op de hoogte en volg Margreet en Henk

11 Februari 2014 | Thailand, Ayutthaya

De Khao Sok Jungle Experience gaat beginnen maar eerst vandaag om half 11 uitchecken in Chang Mai Gate Hotel. De taxi is gereserveerd om 11 uur en dan hop naar het vliegveld. Daar vertrekken we om half twee naar Bangkok.
Van Bangkok naar het Treinstation om met de nachttrein naar Sura Tani te vertrekken. Aangekomen in Sura Tani worden we opgehaald om 06:30 uur in de ochtend. Dan ontmoeten we onze chaffeur en zijn we binnen twee uur bij Racha Praba Lake. We gaan dan met de boot over het meer naar de raft huisjes. Later in de middag kunnen we zwemmen en relaxen aan het meer.
In de avond kunnen we genieten van een bootreisje naar een lokatie in het National Park en gaan we wild spotten.

Dag 2: In de ochtend gaan we een trekking doen naar een verborgen lagoon en een grot. In de middag hebben we een transfer met de boot en auto om na 2half uur aan te komen in het National park van Khao Sok. Hier checken we in en hebben we de beschikking over een comfortabel huisje en bed.

Dag 3: We gaan een hele dag trekken in het National Park van Khao Sok onderweg hebben we een picknick lunch aan een waterval of rivier.

Dag 4: Na het ontbijt eindigen onze dagen in National Park Khao Sok en trekken we verder met een minivan naar Don Sok Pier om op de ferry te stappen naar Koh Samui ;). Waar we nog 5 nachten verblijven voor dat we terug gaan naar Bangkok om het vliegtuig te nemen naar Amsterdam Schiphol.

• 11 Februari 2014 - 16:03

Ma:

Bedankt voor jullie mooie kaart. Schitterende omgeving. Nog veel plezier daar. Groet van Ma

• 13 Februari 2014 - 11:03

Brigitte:

Zo eindelijk even tijd om te lezen. Zo te lezen hebben jullie het wel naar jullie zin.
    Nu geniet er lekker van en groetjes van mij. Brigitte