Weekje vrij - Reisverslag uit Landsmeer, Nederland van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu Weekje vrij - Reisverslag uit Landsmeer, Nederland van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu

Weekje vrij

Door: Margreet & Henk

Blijf op de hoogte en volg Margreet en Henk

13 November 2008 | Nederland, Landsmeer

Zondag is het zover maar eerst hadden we nog een weekje vrij.
Heerlijk naar de sauna geweest met de dames van Av-Atos. Zaterdag nog even in Twiske hardgelopen. Zondag was er een feestje. Maandag gingen we naar Slagharen heerlijk naar Piet en Ans. Het was weer ouderwets gezellig.
Henk heeft al zijn werk en andere zaken afgerond. Ik heb me bezig gehouden met allerlei andere zaken. En vandaag is het donderdag dat betekend dat er geen klussen meer voor mij liggen en heb ik nu echt vakantie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Landsmeer

Margreet en Henk

Rondreis met Djoser naar Suriname

Actief sinds 21 Juli 2008
Verslag gelezen: 134
Totaal aantal bezoekers 52253

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 22 Februari 2014

Thailand onderweg met famile en vrienden

02 November 2010 - 21 November 2010

Rondreis met Djoser naar Suriname

04 Augustus 2009 - 24 Augustus 2009

Noord Italië

16 November 2008 - 02 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: