Wandeldag - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu Wandeldag - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu

Wandeldag

Door: Margreet & Henk

Blijf op de hoogte en volg Margreet en Henk

18 November 2008 | Verenigde Staten, Miami

We hebben gisteren gewandeld vanaf het Hotel naar Miami Haven. Uiteindelijk konden we niet verder en zijn we op de Bus gestapt.
Met de auto had gekund maar je moet overal betalen en als je te laat bent wordt je weggesleept.
We hebben rond gelopen op een winkel marktplaats en hebben een rondleiding besteld voor de volgende dag. Dat is vandaag dus.
Na een drankje of twee zijn we 35 dollar lichter.
Op Ocean drive hebben we ons avondmaal gegeten. Een Fettucini met gerookte zalm was $29, een glaasje chardonay $9 met een fles water.
Doe dit maal twee met btw en tip dat wordt dan $95. Zo gaat het wel hard met het geld. Hopelijk is het onderweg naar de volgende bestemming iets goedkoper.

• 18 November 2008 - 15:15

Gerrie:

Hoi beiden.
    Tjah dat is The USA. Alles duur. Ook het (fatsoenlijke)voedsel. Die oorlogen moeten toch door iemand betaald worden. Bijvoorbeeld door de toeristen. Goedkoper eten kan ook bij de Mc's, de Burger's, de Wendy's enz. Maar dat is meestal niet te bikken. Je hebt hele grote mall's in Miami, daar is(was?) het meestal wat betaalbaarder en best wel goed. Nou mensen succes en veel plezier.
    Een fijne vakantie.
    Groeten Gerrie
    Bouwman-Dijkstra

• 20 November 2008 - 15:31

Mieke:

Maar je krijgt toch wel grote portie's....?
    Als je cola drinkt is de volgende cola gratis.
    Zaten jullie in het verkeerde restaurant....?!
    doei Mieke