Site seeing in Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu Site seeing in Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu

Site seeing in Key West

Door: Margreet & Henk

Blijf op de hoogte en volg Margreet en Henk

21 November 2008 | Verenigde Staten, Key West

We hebben vandaag de route gevolgd van de kaart die ik gefotografeerd heb. Het was een lange wandeling mede omdat we ook nog langs het strand hebben gelopen.
Na de strandwandeling zijn we op zoek gegaan naar een hengelsport winkel deze hadden we gevonden alleen het benodigde was er niet. Jammer voor Henk had wel leuk geweest dat hij zijn shimano
fireblood had mee kunnen nemen.
De wandeling zette zich voor naar het oudste huis van Key West en naar het huis van Hemmingway. Hemmingway had 49 katten een paar van die katten hebben een 5de teen kijk goed naar de foto die bij is gevoegd.
Na de wandeling plofte we in ons motel op bed neer en konden geen pap meer zeggen.

• 21 November 2008 - 11:02

Martin:

Jullie hebben het wel naar je zin, geloof ik. Rusten jullie ook wel een beetje uit?
    Henk, die Fireblood komt er wel. Er valt hier nu toch niet te vissen, het is namelijk #!^@&*%-weer!! En het is erg Breek! Ik heb trouwens ook een vijfde teen, maar niemand maakt er een foto van!!

• 21 November 2008 - 15:54

Mieke:

Het zijn weer mooie foto's. Wat een schattig huisje is dat smalle ding. Doei