Verblijf New World City Hotel - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu Verblijf New World City Hotel - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu

Verblijf New World City Hotel

Door: Margreet Peters

Blijf op de hoogte en volg Margreet en Henk

21 Februari 2014 | Thailand, Bangkok

We zitten nu in het New World City Hotel. We vliegen vannacht om 02:15 uur naar Nederland. Tja dan moet je even wachten en wachten en wachten.
We vertrekken uit dit Hotel om 22:15 uur met de taxi omdat het een uur rijden is naar Bangkok Airport. Je dient namelijk vier uur van te voren aanwezig te zijn.

We hebben eigenlijk wel schoon genoeg van Bangkok. Het is even leuk maar het is wel een smerige stad om zomaar even in te wandelen.
Ons Hotel is geschakeld met Hotel Noveau deze heeft een heerlijk restaurant waar we wat gingen eten maar in onze kloffie werden we weggestuurd naar een ander restaurant langs de rivier waar je niet wil zitten omdat het verschrikkelijk stinkt.

Het zal wel weer fijn zijn om in Nederland een eigen gemaakte maaltijd te eten,