Vlucht - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu Vlucht - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu

Vlucht

Door: Margreet & Henk

Blijf op de hoogte en volg Margreet en Henk

03 November 2010 | Suriname, Paramaribo

Vroeg op en met de bus van 06:10 uur naar het Centraal Amsterdam. Vanaf het centraal naar Schiphol en we waren daar om half 8. Volledig op tijd. Bij het inchecken ontmoeten we een oud collega genaamd Ko van Gemert met zijn vrouw. Ko heeft een boekje geschreven over Paramaribo - Suriname en deze wordt 13 november a.s. gelanceerd in het Hotel Turarika Pier om 20:00 uur Surinaamse tijd. Zal leuk zijn als we er bij kunnen zijn maar ik denk dat dat niet gaat lukken.

De vlucht ging voorspoedig en toen we uit het vliegtuig stapte was het aardig warm. Bij de douane gekomen moesten we nog een apart papiertje inleveren die we in het vliegtuig al hadden ingevuld. Bij mijn beroep heb ik gezet Ambtenaar. De douane vroeg mij en u bent ambtenaar en wat voor ambtenaar dan. Ik zei van de Gemeente Amsterdam. Oh hoorde ik en ik mocht doorlopen.

Buiten aangekomen stonden de busjes klaar en vertrokken we naar ons Hotel. Na een volledig uitleg van onze reisleidster zijn we met haar op stap gegaan en hebben geld gepint en gegeten bij 't Vat.

  • 03 November 2010 - 21:16

    Bertus:

    Ambtenaar??
    Ja,bij de gemeente Amsterdam.
    Ooooo???
    Hahahahahah.
    Amsterdam was al genoeg,hihihihi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Margreet en Henk

Rondreis met Djoser naar Suriname

Actief sinds 21 Juli 2008
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 52225

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 22 Februari 2014

Thailand onderweg met famile en vrienden

02 November 2010 - 21 November 2010

Rondreis met Djoser naar Suriname

04 Augustus 2009 - 24 Augustus 2009

Noord Italië

16 November 2008 - 02 December 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: