Stuwmeer - Boven Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu Stuwmeer - Boven Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu

Stuwmeer - Boven Suriname

Door: Margreet & Henk

Blijf op de hoogte en volg Margreet en Henk

10 November 2010 | Suriname, Paramaribo

Na het ontbijt gaan we richting een paar dorpen. Waar ik de namen nu even niet weet. Dit wordt op een later tijdstip bijgewerkt. We wandelen door de dorpen en maken wat foto's er voor zorgdragend dat niet de bevolking er op staat. Als je het vraagt dan mag het wel en ze vragen geen geld. Er is iemand casave pannekoeken aan het bakken en voor een paar srd eten we een paar stukjes en maken foto's. Het smaakt erg lekker als het nog warm is. Ondertussen zie ik heel veel mensen en kinderen om te fotograferen. Een oude man vraagt geld en ik geef hem 5 srd wat een euro is in Nederland. Ze hebben gelijk om geld te vragen. Over het algemeen denkt men dat er geld wordt verdient aan de fotografie. In sommige gevallen is dat ook zo. De foto is erg mooi geworden. Samen met de buurtkinderen werd het nog leuker.

• 21 November 2010 - 13:07

Joke Halekor:

Hallo Margreet en Henk Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag maak er wat moois van maar dat zal wel lukken proost

• 21 November 2010 - 13:08

• 21 November 2010 - 13:09