Op reis - Reisverslag uit Landsmeer, Nederland van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu Op reis - Reisverslag uit Landsmeer, Nederland van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu

Op reis

Door: Margreet & Henk

Blijf op de hoogte en volg Margreet en Henk

23 Oktober 2010 | Nederland, Landsmeer

We hebben goede wandelschoenen gekocht, we zijn ingeent voor gelekoorts, we hebben malaria pillen en onze visum gehaald. Nu nog alleen de verzekeringspapieren opzoeken en kopieren voor de reisorganisatie.
Mijn camera heb ik laten schoonmaken vandaag en ik heb een geheugenkaartje gekocht. Je weet maar nooit als er ergens geen stroom is. En er is waarschijnlijk geen internet in het binnenland.
Niet vergeten nog een simmetje te regelen voor de telefoon en het nieuwe nummer doorgeven aan de achterblijvers.
Ik denk dat als we onze rugzakken hebben gepakt er dan wel klaar voor zijn. En dan gaat Flodder onze huiskat naar een pension en onze buurman past op ons huis.

• 24 Oktober 2010 - 06:52

Bertus:

Hoi Henk en Greet
    Veel plezier in Suriname.
    En welk gedeelte van Suriname ga je dan naar toe?
    En geen vreemde koffers aanemen van andere mensen,ivm drugssmokkel,ja ik wil niet dat je daar achter blijft.
    Groetjes Bertus

• 24 Oktober 2010 - 08:55

Margreet Peters:

Kijk maar naar de rest van mijn reisverslagen.
    Daar staat de route in.
    We letten goed op. Thnx.

• 24 Oktober 2010 - 10:08

Bertus:

Haha,ja had het inmiddels al gevonden.

• 25 Oktober 2010 - 12:36

Mieke:

Je hebt het er maar druk mee. Ook nog werken erbij. En fietsen naar het werk...!