Prettige reis! - Reisverslag uit Landsmeer, Nederland van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu Prettige reis! - Reisverslag uit Landsmeer, Nederland van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu

Prettige reis!

Door: Margreet & Henk

Blijf op de hoogte en volg Margreet en Henk

26 Oktober 2010 | Nederland, Landsmeer

Ben niet anders gewend van Djoser dat ze proberen om je te informeren over van alles en nog wat. Tips en Trucs voor dat je reis begint.

Geachte Suriname reiziger,

Namens alle medewerkers van Djoser wensen we u een hele prettige reis!

We zijn blij dat u voor uw reis door Suriname voor Djoser heeft gekozen! We hopen dat uw reis aan al uw verwachtingen zal voldoen en dat u met hele mooie herinneringen weer terug naar Nederland keert!

De groep wordt begeleid door lokale Nederlandssprekende reisbegeleiding. Bij aankomst in Paramaribo wordt u op de luchthaven opgewacht door de Nederlandssprekende reisbegeleiding die de gehele reis met de groep meegaat. Hij/Zij vertelt zoveel mogelijk over de excursiemogelijkheden en geeft praktische tips over entreeprijzen, openingstijden enz. Met vragen, opmerkingen of problemen kunt u altijd bij hem/haar terecht. Samen met ons lokale agentschap is de reisbegeleider verantwoordelijk voor de technische aspecten en een soepel verloop van de reis.

In geval van nood of vragen waarbij u niet door de lokale reisbegeleid(st)er kan worden geholpen, verzoeken we u contact op te nemen met ons kantoor in Leiden (tel: 0031-71-5166161). Eventuele gemaakte telefoonkosten vergoeden wij graag bij inlevering van de nota.

Wij wensen u een hele goede reis!

Met vriendelijke groet,

Angelique Noordervliet

• 26 Oktober 2010 - 06:04

Mieke:

Ziet er goed uit. Lijkt mij ook wel wat.

• 26 Oktober 2010 - 09:59

Ed:

ziet er goed uit allemaal, er wordt niets aan het toeval overgelaten! ga je ook naar langetabbetje?? spannend hoor, nog 1 weekje voor take off!!!

• 27 Oktober 2010 - 14:18

Joke Halekor:

Veel plezier samen ziet er leuk uit en Henk niet te veel kip laten eten Groetjes Joke en Leo