Simkaart en opwaarderen - Reisverslag uit Landsmeer, Nederland van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu Simkaart en opwaarderen - Reisverslag uit Landsmeer, Nederland van Margreet en Henk - WaarBenJij.nu

Simkaart en opwaarderen

Door: Margreet & Henk

Blijf op de hoogte en volg Margreet en Henk

30 Oktober 2010 | Nederland, Landsmeer

We hebben een sim kaart van Telesur, gekocht bij het Kruidvat op het Buikslotermeerplein Amsterdam Noord. Ook te verkrijgen bij Trekpleister en BP stations. Het kaartje kost 10 euro en dan nog opwaarderen.
Gaat hardstikke goed. Je verbruikt 0,20 euro cent per minuut dat is wel eens anders geweest. We hadden dan een kpn abonnement waar je goud geld voor betaalde als je vanuit het buitenland ging bellen. Zal maar niet vertellen hoeveel ik kwijt was toen ik vanuit Cuba belde naar Henk. Met Telesur is het vanaf Cuba 2,40 euro per minuut. Reken maar uit.

Nog even terugkomend op Telesur op de website staat als je je na 15 augustus aanmeld dat je dan 5 euro opwaardeer gratis krijgt.
Dus al met al hebben we nu 15 euro opgewaardeerd en als we te kort komen kunnen we altijd nog in Suriname iets regelen. Telesur zit ook daar.

• 30 Oktober 2010 - 17:44

ED:

ja, we blijven hollanders he, ons bien zunig!!

• 30 Oktober 2010 - 19:41

Joke Halekor:

Dat heb je netjes gedaan Daar heb toch weer wat anders voor Groetjes Leo en Joke